Γιατί δε δουλεύει το email μου?

    1. Σιγουρευτείτε ότι όλες οι ρυθμίσεις είναι σωστές
    Σιγουρευτείτε ότι το user name και password δεν είναι με κεφαλαία
    Σιγουρευτείτε ότι έχετε ήδη δημιουργήσει το λογαριασμό στο cpanel σας
    Σιγουρευτείτε ότι στο πεδίο user name βάζετε ολόκληρο το email σας (πχ info@domain.gr και όχι σκέτο info)
    Σιγουρευτείτε ότι το "Server requires authentication" είναι τσεκαρισμένο

    2. Όλα τα παραπάνω σωστά αλλά και πάλι δε δουλεύει?
    Αλλάξτε τα incoming και outgoing mail servers από mail.yourdomain.com στη διεύθυνση IP σας (αναφέρεται στο welcome email).

    3. Λαμβάνετε αλλά δεν μπορείτε να στείλετε?
    Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι  ISP σας, μπλοκάρει την πόρτα 25 οπότε μπορείτε να στείλετε αλλάζοντας την πόρτα στο πρόγραμμα αλληλογραφίας σας σε 26. Άλλη πιθανή αιτία είναι να μην έχετε τσεκάρει στο πρόγραμμα αλληλογραφίας σας το "ο διακομιστής απαιτεί έλεγχο ταυτότητας" (my server requires authentication).

    4. Στέλνετε αλλά δεν μπορείτε να λάβετε?
    Ο χώρος σας στο λογαριασμό φιλοξενίας σας έχει υπερβεί τα μέγιστα όριά του ή ο μέγιστος επιτρεπόμενος χώρος του λογαριασμού email έχει υπερβεί τα όριά του. Καθαρίστε το από αρχεία που δεν χρειάζεστε πια.

    5. Λαμβάνετε μήνυμα "please enter your username and password for the following server"?
    Έχετε ξεπεράσει το επιτρεπτό όριο / ώρα σε ότι αφορά στον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό / ώρα που τσεκάρονται τα email. Χαμηλώστε τη συχνότητα από τις ρυθμίσεις του προγράμματος που χρησιμοποιείτε (πχ έλεγχος ανά 10 λεπτά – δεν προτείνεται λιγότερο).


    6. Λαμβάνετε μήνυμα "The server responded: 503 valid RCPT command must precede DATA"?
    Αν ο mail client σας δίνει το παραπάνω μήνυμα λάθους τότε δεν έχετε τσεκαρισμένη την επιλογή "my server requires authentication". Αλλάξτε τη ρύθμιση και το πρόβλημα θα λυθεί.
  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Related Articles